相信好多人都好鐘意去泰國旅行,最鐘意就係去做SPA、按摩。

每次去都會順手買D按摩油返黎RELAX下,除左按摩油外其實泰國既足貼都好有用。

而皇家足貼就係其中一個出名既品牌,用家信心保證,出名用天然成份,今次想介紹比大家既有三款味道,原味、薰衣草和薑味。  

點解皇家足貼咁有效? 皇家足貼幫助排毒、可改善失眠、舒緩疲勞、舒筋活血、改善浮腫和改善手腳冰冷。
入面既成份係好天然,有天然竹酢精華、魚腥草、甲殼素、批把葉等天然成份。竹酢係含有200多種天然有機成份和礦物質,多種成份具滲透性,活性成份可滲透到肌膚深處,有效改善皮膚質素。

我最鐘意用薰衣草竹酢安睡舒壓足貼(紫色),因為平時我都係偏向難入睡的體質,用左佢真係可以改善到睡眠質素,變得較易入睡,但佢穩定肌膚性質呢就暫時未見到效果(因為我每星期用2次左右,現在用了4次)。

另一款金色的就係竹酢祛濕排毒足貼,可以促進新陳代謝,增強免疫力、改善口臭便秘,去濕驅寒。呢款呢我用過覺得最有效就係去濕排毒,第二日身體會無咁易水腫。

第三款就係生薑竹酢驅寒活血足貼 (米色) ,可有效改善手腳冰冷、寒冷體質,舒緩腿部不適、改善疲勞。呢款其實我幾鐘意就黎黎M既時候用,通常M到前身體都會比較容易感到疲累,我就會用呢隻去幫手舒緩,覺得幾有效。

而M痛除了足貼幫到手之外,可試埋皇家暖宮貼,入面的天然草本成分 (益母草、艾草等中藥),可有效舒緩女性生理期間的腹部腸胃不適、促進腸胃蠕動、增強血液循環、消除疲勞和緩解痛症,打開包裝袋後,撕開四邊膠層,貼於下腹或後腰處,每片使用時間為6-8小時。內有隔熱圓貼,對溫度較敏感既人可以貼於產品正中位置降低溫度。如睡眠時使用,最好加隔熱圓貼防止燙傷。

足貼其實真係好方便用,睡覺前每隻腳底貼一片,第二日起身拿下,再用少少濕紙巾清潔一下腳板就可以了。一包入面有10片,泰國製造

*記得無LOGO果面係貼實腳板果面


皇家足貼銷售點:AbouThai 阿布泰國生活百貨、萬寧、SASA、卓悅、Colourmix及華潤堂均有發售
皇家暖宮貼銷售點:AbouThai 阿布泰國生活百貨、SASA同卓悅均有發售 


*如用後敏感記得要咨詢醫生意見,孕婦不宜使用,只可用於產後調理,只供外用,如皮膚損傷請不要使用。 


#AbouThai #GoldPrincess #泰國 #皇家足貼 #排毒美容 #改善失眠 #舒緩疲勞 #滋陰驅寒 #舒筋活血 #改善浮腫 #改善手腳冰冷 #促進新陳代謝 #增強免疫能力 #皇家暖宮貼 #血液循環 #減除水腫虛胖 #提升睡眠質素 #改善皮膚 #增強體質 #消除疲勞 #緩解痛症

arrow
arrow
    全站熱搜

    Athena Mak 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()


    留言列表 留言列表

    發表留言