我平時去角質好鐘意用台灣既一種冰晶膜,厚厚塗於面上一層三十分鐘後就可以輕鬆去角質,皮膚仲變得好白滑。


最近發現有個品牌既冰晶膜仲好用過好多台灣既品牌,就係éPure⽔凝彈性冰晶膜,仲係2019年既全新配方,入面有活性細胞因⼦,勁補水既維他命B5及多種植物精華,可做到深層清潔及收細⽑孔,仲有熊果苷等的植物精華,幫助美⽩降紅消炎肌膚。

而éPure致力以純天然、溫和親膚、潔淨鎖水為主要目標。品牌的皇牌 水凝彈性冰晶膜 及 完美素肌防曬精華 一直深受一眾美容博客、用家及名人紅星力捧。éPure 希望為各位用家打造清爽「零瑕疵」白滑美肌,所以令我更加好奇,佢同市面上同同類型既產品究竟有咩不同。

其實本身一PACK三包既,但我一收到就偷偷地先用左一包了,哈哈

煥⽩輕透精華⾯膜,一盒五片,超強保濕度

我使用時會把厚敷臉部約5 mm,約30 分鐘後刮掉,再用化妝棉輕輕抹走, 再⽤清⽔清洗!如果呢個時候再用上煥⽩輕透精華⾯膜,皮膚就會更水潤亮澤。

有暗粒既位置我會加厚少少

用後,暗黃皮膚即時變得白雪雪,水潤亮澤

煥⽩輕透精華⾯膜最岩就係皮膚做完深層清潔或者皮膚好需要保濕既時候用既,入面係⽤納⽶技術使多種精華的微分⼦和透薄纖維⾯膜完美結合。

佢既滲透度十分⾼,讓肌膚極速補⽔、有效改善暗⿈膚⾊,提供亮⽩修護。另外一些植物精華牡丹根具有⾼抗氧化及抗菌功能,可改善肌膚炎症、鎮靜和舒緩⽪膚。

用後明顯得亮白,有效改善暗黃皮膚。

十分貼面

使用後

使用前,保濕度和油脂度不理想

使用後,保濕度提高了不少,油脂度降低

總結: 深層清潔和保濕效果不錯,比台灣的其他品牌更有效,效果可持續2-3天。

*如果大家對以上產品有興趣,可以用以下既方法了解佢地更多:

éPure Hong Kong Facebook Page:https://www.facebook.com/epurehk/
éPure Hong Kong Instagram:@epurehk

arrow
arrow
    全站熱搜

    Athena Mak 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()


    留言列表 留言列表

    發表留言