夏天真係好容易曬黑,做足防曬都未必走得甩色素既問題,今次就試下去Dctoroctor’s concept美之選做一個【超美白刀療程】。

入面既店鋪環境都十分乾淨企理,而員工都好細心遞上水。

之後就開始做個簡短既皮膚分析,講返我皮膚而家既問題,我皮膚而家有D暗瘡印,色素既問題,膚色唔夠均勻。

之後好快就開始啦!!! 治療師好細心咁講解一陣療程既步驟比我知,再比治療頭我去睇清楚,成個過程都好主動咁話比我知,等我都好安心咁交塊面比佢。

治療師會比張美白卡紙你,等你睇清楚而家自己皮膚既膚色係邊一個級別,做療程後仲可以做到個比較,療程前我的膚色係7度。

【超美白刀療程】成個原理都係用左儀器配上美白專用治療頭以線型發放能量,能精準聚焦於肌底,刺激肌底細胞膠原新生及啟動「循環美白系統」。療程可以「美白膚色3-5度」及「緊膚去皺」,聽到都覺得好神奇,效果仲可以維持一年!!仲有除左美白,仲可以激起膠原自生能力,效果比hifu功效更好,即時見到瘦面效果!!

治療師會先幫我搽上玻尿酸精華,再上GEL,之後就開始打,每打一個範圍都會問問我感覺係點樣。療程個感覺係唔痛、唔紅、唔腫,只係好似有野刮刮下咁,但都好舒服。

最正係無恢復期,可即時回復日常生活及工作,最岩懶人既我。而且資深的專業治療師會重點出擊,打多幾次,安全有效。最後會再幫我倒模加強美白既效果。

療程完結後,可即時睇到美白左3-5度,可睇得出係減輕左黑色素既問題,膠原即時重新,皺紋都淡左。

療程可瓦解肌膚深層色素,能從根源美白膚色 ; 一般的pico只可對付淺層色素,效果不夠徹底。

療程前後

睇到效果圖都知呢個療程有幾勁,有張卡紙比較下就更易睇得出療程前後既分別!! 由開頭的7度變成4度,足足白了3個級數。有興趣既朋友,可留意以下詳情: https://bit.ly/2H3VooP

*如果大家對以上內容有興趣,可以用以下既方法了解佢地更多:

Dctoroctor’s concept美之選
Whatsapp及電話咨詢: 6900 2101
旺角 旗艦店 : 旺角亞皆老街8號朗豪坊辦公大樓17 樓 1712 -15 室
5 大分店網絡:旺角|銅鑼灣|沙田|元朗|荃灣
網站 : https://doctorconcept.com.hk/
備注: 視乎人的體質效果也會有不同,請向治療師諮詢專業意見

 

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    Athena Mak 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()